נעמה כהן מונתה לסמנכ"לית התפעול הגלובלית של הסטארטאפ Hi Auto
נעמה כהן מונתה לסמנכ"לית תפעול גלובלית של חברת הסטארטאפ היי אוטו (Hi Auto), , שפועלת בתחום מערכות בינה מלאכותית שיחתית למסעדות Drive-Thru.
כהן תהיה אחראית על איכות התפעול של פתרון החברה במסעדות ברחבי העולם, תוך הבטחת רמת דיוק גבוהה ומהירות לקיחת ההזמנות במסעדות. זאת, תוך התאמת המערכת למותגים וגיאוגרפיות שונות ושמירה על האמינות של השירות.

נעמה כהן, היי-אוטו. צילום: עומר הכהן
לפני שהצטרפה להיי אוטו נעמה כהן כיהנה במשך שש שנים כ-GM של אברהם הוסטל תל אביב ולפני כן כמנהלת משאבי אנוש של כלל רשת ההוסטלים והתיירות הפרוסה ברחבי הארץ. נעמה היא רב סרן במילואים בחיל המודיעין, ומנטורית בעמותת פעמונים.
"לקיחת ההזמנות היא ציר קריטי בתפעול המסעדה ומחייבת אותנו לא להתפשר על האיכות", מסר רועי בהרב, מייסד שותף ומנכ"ל Hi Auto, "כאשר מוסיפים כמות גדולה של מסעדות לשירות, על פני רשתות, זכיינים, גיאוגרפיות שונות רמת המורכבות היא עצומה. היכולת של נעמה לנתח, לתכנן ולהוביל אופרציות גדולות היא קריטית על מנת שנצליח לגדול ממאות מקומות לאלפי מקומות. נעמה אחראית על האצת קצב ההפעלה של מקומות חדשים, קיצור זמני לקיחת ההזמנה ושיפור הדיוק והיא גם תוביל את הגידול שלנו בשווקים חדשים מחוץ לארה"ב שבהם יש לנו פיילוטים ראשונים".
חברת Hi Auto נוסדה בשנת 2019 על ידי בהרב, המכהן כמנכ"ל, אייל שפירא, כיום CTO, וזהר זיסאפל ז"ל. היא מעסיקה כיום צוות של 100 עובדים בארץ ובעולם שמתמחים בטכנולוגיות למידת מכונה ועיבוד שפה טבעית. פתרון הבינה המלאכותית השיחתית של היי אוטו מיועד לסביבות Drive-Thru רועשות ועמוסות, בהן מערכות בינה מלאכותית קולית מסורתיות מתקשות לתפקד היטב. החברה עושה שימוש באלגוריתמים מתקדמים לביטול רעשים ובמודל שפה חזק והטכנולוגיה שלה לוכדת באופן מדויק הזמנות באופן שמצמצם טעויות וזמני המתנה של לקוחות, גם כשיש ברקע רעש כאוטי.