רימיני סטריט ו-ServiceNow חתמו על הסכם אסטרטגי
השתיים ישתפו פעולה כדי לעלות ערך של מערכות ה-ERP של לקוחותיהן
חברת רימיני סטריט (Rimini Street) ספקית גלובלית של פתרונות לתמיכה מקצה לקצה לתוכנות ארגוניות וחברת ServiceNow, פלטפורמה מבוססת AI התומכת בטרנספורמציה עסקית, הכריזו על שיתוף פעולה מורחב, שיאפשר לארגונים להפיק ערך גבוה יותר ממערכות ה-ERP הקיימות שלהם.
על פי מחקר גרטנר, מנהלי ERP בארגונים צריכים לאמץ גישה שתיצור אסטרטגיה עסקית אוטומטית, ועל כן יש לאתגר את התפישות הישנות שהולידו ארכיטקטורות ERP סטטיות ומונוליטיות. עם זאת, עד עתה חברות ניצבו בפני שתי ברירות לא מוצלחות בכל הנוגע למערכות ERP קיימות: הראשונה, למחוק את המערכת הקיימת ולהחליף אותה במערכת חדשה, צעד שכרוך בתהליכים רב שנתיים יקרים ורבי סיכונים שהחזר ההשקעה שלהם לא ברור; השנייה, להעביר את המערכת הקיימת לסביבה חדשה, צעד שחוסך עלויות תשתית אך מגביל חדשנות ושינוי. הפתרון החדש משלב בין הארכיטקטורה ומודל הנתונים האחידים של ServiceNow לבין פתרון התמיכה של רימיני סטריט לתוכנות ארגוניות.
במסגרת ההסכם תוצע ללקוחות חבילה משולבת הכוללת את הפתרונות הבאים: הפלטפורמה מבוססת ה-AI של ServiceNow לטרנספורמציה של מערכות ERP, פתרון Rimini Support שמאפשר אופטימיזציה והארכת מחזור החיים של תוכנות ארגוניות ופתרון Rimini Manage המציע פתרון עוצמתי לניהול אפליקציות ארגוניות.
"אנו שמחים להציע לארגונים מודל חדש של תוכנה ארגונית שמאפשר החזר השקעה מקסימלי להשקעות הקיימות שלהם בתוכנות ארגוניות, מבצע אינטגרציה של איי מידע לא מקושרים ומשחרר כספים שניתן לייעד אותם לחדשנות", אמר סת' ראבין, יו"ר ומנכ"ל רימיני סטריט, "שיתוף הפעולה החדש משלב בין החדשנות של ServiceNow לבין יכולות התמיכה המוכחות של רימיני סטריט בתוכנות ארגוניות ופותר בעיה מורכבת ונפוצה של אתגר ה-IT".
"המערכות של המאה ה-20 יצרו תסבוכת מורכבת שמעכבת חדשנות במאה ה-21", אמר ביל מקדרמוט, יו"ר ומנכ"ל ServiceNow, "שיתוף הפעולה מציע ללקוחות פלטפורמה אחידה וחכמה יותר שמאפשרת הפקת ערך מקסימלי ממערכות תוכנה קיימות וסוללת נתיבים מהירים יותר לטרנספורמציה".