כך שדרוג בתהליכי IT עזר לנו להפוך את העובדים למרוצים יותר
מאת ליאור זגורי חוויית השירות שמקבל העובד לאורך חייו בארגון היא אחד האתגרים המשמעותיים לכל חברה, בכל גודל. חוויה לוקה בחסר מתחילה בסרבול תהליך הקליטה לעבודה, חוסר יכולת לתת מענה אפקטיבי לצרכיו המקצועיים והטכנולוגיים במהלך העסקתו ועד לסגירה לא תקינה של העסקתו בסיום העבודה, שעלולה לפגוע הן בדימוי הארגון בקרב אחד מנכסיו המשמעותיים ביותר – … המשך לקרוא כך שדרוג בתהליכי IT עזר לנו להפוך את העובדים למרוצים יותר
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר